onsdag 28 april 2021

Några bilder och ord ! (2)

Beachen är nu stängd igen sedan några dagar tillbaka. Kan inte uttala mig om hur det var i helgen men från i måndags har jag koll.
De andra bilderna visar en påbörjad byggnation på vägen mot Angsila Road.
En lustigkurre försökte på stapplig engelska få mig att tro att det skulle bli en kombinerad restaurang och kafé i 2 etage men då jag starkt tvivlade på det och bad honom göra ett nytt försök så återkom han med beskedet att det skulle bli ett Sport Center. Högt i tak så det kanske är stavhopp som står på menyn.
"To be continued" som det brukar heta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Heavy rain triggers flash flooding across Pattaya, authorities provide traffic assistance - Pattaya Mail

JAG BEHÖVER VÄL INTE PÅPEKA ATT SOM VANLIGT FICK VI INTE EN DROPPE AV DETTA HÄR PÅ PALMTREE ! VI KUNDE VÄL I ALLA FALL FÅTT NÅGRA DROPPAR. V...